اسماعیل هنیه تعلیق گفتگو‌ها از سوی حماس را رد کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

اسماعیل هنیه تعلیق گفتگو‌ها از سوی حماس را رد کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی تاکید کرد که شایعات پیرامون تعلیق گفتگو‌ها از سوی حماس صحت ندارد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۲۵۰۳۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با «باسل الحسن» رئیس کمیته گفتگو‌های لبنانی- فلسطینی در قطر دیدار کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در این دیدار تاکید کرد: تمامی اظهاراتی که در خصوص تعلیق گفتگو‌ها از سوی جنبش حماس گفته می‌شود، نادرست است.

هنیه ادامه داد: جنبش حماس به تلاش‌های خود برای پایان‌دادن به جنگ بر اساس شروطی که مشخص کرده است ادامه می‌دهد.

وی همچنین در این دیدار بر توجه ویژه جنبش حماس به ثبات لبنان تاکید کرد و افزود: از تلاش‌های زیادی که دولت لبنان در تمامی زمینه‌ها صورت می‌دهد و از تلاش‌های کمیته گفتگو‌های لبنانی- فلسطینی در خصوص حمایت از آژانس آن روا و تقویت نقش آن در برهه کنونی قدردانی می‌کنیم.

همچنین رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از نقش قطر در گفتگو‌های آتش‌بس و مبادله اسرا قدردانی نمود و گفت: امیدواریم در نزدیک‌ترین زمان ممکن به آتش‌بس دست پیدا کنیم.

هنیه ادامه داد: ما به شدت به وضعیت مقاومت فلسطین در میدان سیاست و میدان نبرد اطمینان داریم. / النشره

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده